Wednesday, April 20, 2011

aku xnak jadi gini.......

aku xnak lagi sakit mcm ni ....
Ya Allah......

tolonglah aku.......
aku xnak sakit lagi........

cukuplah,,,,,,,,,,,
aku da xsanggup......

sunnguh aku cemburu melihat org disekelilingku....
mereka mampu untuk bergerak pntas...
berlari tanpa henti........

aku cuba untuk menjadi seperti itu............
aku tidak mampu.................

diluar...
org melihat ku seperti org yg lain...
nampak cergas...sihat ...

hakikatnya........hanya Allah yg tahu..
bagaimana aku menahan...
bgaimana aku mencuba untuk menjadi sihat seperti mereka2.....


bagaimana harus aku memberitahu kepada ibuku...
yg sudah banyak menjaga dan meneliti anak2nya......

aku sudah tidak mampu untuk membebankan ibu dan ayahku ,,
berikanlah aku kesihatan seperti mereka2 yg lain Ya Allah.......

-tangisan mengiringi kata2 -

No comments:

Post a Comment