Tuesday, July 6, 2010

hidup ini...

assalamualaikum...
hari ni masuk ari ke2 g klas...
hurmm...kelas 1st tadi..BEL(speaking)..madam asha yg ajar..
die tnyer.." secare honest..nsiape yg xminat eng..???"
dgn xsemena2!!
aku pegi angkt tgn dgn konfiden level yg agak tggi....~~!!!!!!!!
ceh!
mengong tol..aku ingt ade ar bdak laen nak angkt..skali aku SOWANG je !!!
arrggghhh!!! tidak2x!!
masak! abeh aku!
da mcm2 die tnyer..then die ingat plak name aku...!!adoiyai....
aku bukan malu dowh~~
aku mls nak jwb ape die tnyer...da aku lemah speaking2 nii....~~
kalo dok dgr org bebel lam ebg bole ler...
last skli..die suh pulak aku ckp.." I LOVE ENG.."
haha..~~layan kan je ar....~~

then kelas OSHA~~
bole lar tahan ngantonyer..tahap gaban dowh..sebab lec die ckp punyer le romantika~~~
dush2x~~

kelas last tok arini mmg xdisangke2..madam syima yg ajar kitowang mikrob sem1 ..ajar FOOD TECH sem3...
hurm..die makin cantik...
tp hope sem ni xjadi mcm sem1 dulu..
hope sgt die xangin kus kus lagi~~~
hehe..ape pun die baek ..
cume kami yg xpndai nak ikut rentak lec~~~

kami akan berusaha utk lebey berjaye sem ni dan akan dtg!!
DAEBAK!! BASHA!! FIGHTING!!
muaahh3x..
ok tata..nak mandi dulu..then nak g uma nisa..tgk movie..~~
mlm ni nk g RAFF ..nak 0n9 kat sane cari bahan tok asgnmnt BEL...~~
TATA 4 NOW..
p/s : im still miss my daebak/mr.cute..~~

No comments:

Post a Comment