Sunday, July 11, 2010

risau la~~~~
td pas borak ngan best fwen aku..................
rase mcm lagi bertambah risau pulak.....................................
hurmm sebab ape..??!
sal sakit aku kot..~~
die tnye aku " MKN UBAT TAK..??" aku ckp .." TAK"
pastu die ckp ar..nape xmkn ubt...mkn ubat tuu..nt jd mcm kwn wany~~
kwn die darah rendah gak..
asyik2 pengsan then sampai ke tahap kronik..
waaa..~~
kecut dowh aku dgr...
ALAMAK!!!
ubat kat uma laaa~ xbwak pulak...
mcm mane ni..
skang ni aku dpt rase symptom2 anaemia tu ade balik kat aku..
hummmm..??
aku ni..!mkn ubat pun susAH!!adoiyai....
mcm mane nak baek perus oi~~
takot ar..~~
aku xnak dok spital lagi kalo bole..
mls dowh..nt kejap2 die cucuk aku~~
xmo xmo!!
abeh ar aku mcm niiii~~~~
hmmmm,..?darah darah!! i need blood..!!
mcm vampire le pulak~~ edward help me..( eh..? tibe2 termasok twilight)
please sape2 yg xmo darah...bg ar kt aku wei...
i dont want to suffer again~~~
sedey2x~~~

No comments:

Post a Comment