Friday, October 8, 2010

tacing....

ya kwn...
aku mmg tacing dgn perkataan tu....
hurmm..aku tau mesti kau fikir aku ni sensitif sgt2....
tp ape yg pasti aku mmg tersntuh dgn pertaan tu kwnku.....
pernah kan aku bgtau....jgn gandingkan aku dgn perktaan tu...
aku mmg sensitif bile dgr perkataan tu...

aku nak mintak maaf jugak...
mesti kau marahkan aku kan kawan..???

entahlah ...
"pakwe"..............dah lame mnjadi sejarah dlm idup aku....
dan aku rase xde perkataan itu dlm kamus idup aku dlm 2 tahun ni...........
dan kalau bole...aku nak sgt JAUHkan perkataan tu...............

kwan...........
aku ingat kau akan faham bila aku ingatkan kau dulu...
tp ternyata...kau anggap ia sebagai gurauan...
ya..aku mmg xpaham lgi dgn perasaan cinta ...sayang...
sebab aku tak pernah berfikir secara serius ttg ni...

tp aku btul2 pasti.....
aku BENCI sgt2 perkataan " pakwe"...

sampai sekarang.....
hati aku ingin sgt merasakan perasaan "itu"
aku ingin sgt menyayangi seseorg...
tp....mungkinkah peristiwa lame yg menyebabkan aku jd begini...???

aku xnak kecewa dan sedih..hanye disebabkan pertaan tu........

sekali lgi aku mintak maaf kawan...
aku xbermaksud nak EMO td............
cume...........................
HANYA ALLAH SAJA YG TAHU....



No comments:

Post a Comment