Saturday, October 16, 2010

tibe2 jer...rindu



tibe2 jer miss kat "die" ni..................

da evil n angel in my heart............

i'm really love him.....

tapi hari ni rase rindu sgt2 kat die...
sebenarnyer rindu time2 mase kecik2 dulu...

kami sangat rapat....
aku ingat lagi time g ngaji dulu..same2x...
makan same2x...
beli eskim 20 sen same2x...

"die" sangat nakal...........
tp "die" baek sebenarnye...
namenyer ARIF.....

xramai yg faham arif......
arif........
die seorg yg pasif...
xselalu tunjuk perasaan kat org laen...
kalo die marah..die selalu simpan sorang2x...............
kalo x die diam jer...
kalo kene marah..dduk lam bilik....
termenung jer....
aku akn nanges bile tgk die termenung....

die mmg nakal...
degil! xmo dgr ckp!
pastu bile kene marah..nanti aku pulak yg nanges..
maybe die xtau yg aku nanges sebab die sebab selalunyer aku nanges dalam haty...

die ni mcm ade 2 personaliti............
kdng2 tu ...nakal n suke sakitkan ati org.....
kdng2 tu ...baek sgt..n caring.............

tu sebab aku ckp xramai yg faham die...
kwn2 die mesti cop die seorg yg panas baran...
tp hakikat sebenar...
aku lgi temper dari die..
die cool sebenarnyer..
kdng2 bole jd seorg yg lwak sgt2..
mampu buat org sekeliling ketawa.....

korang tau ker...die mcm ner....
xtau kan...
die ni baik hati ...luar nampak ganas..kasar....
hati ade taman botani...byk bunge..
siot je.....

aku paling xley lupe time hari rayer taon lepas....
bile aku dgr die mintak maaf ngan mak n ayah...
suare die bergetar..( tahan nanges le tu...)
aku tau..die sedih...
aku nampak air mata die...
die tahan...........
pastu buat2 ketawa...
ape la ko...
aku nampak la .......

arif arif....
bile ko nak jadi seorg yg matang pemikirannya......
ko akan jadi ketua keluarge kita nt...
aku harap sgt ko dapat berfikir secara meluas dan lebih prihatin akan dtg....
lembutkan lah hati ko tu....

aku selalu doakan ko lembut hati n jad seorg yg lebih baik dimase akan dtg.....
semge berjaye dunia akhirat FAKHRULLAH ARIF............~~~

ps..: " aku sebenarnyer bukan xdoakan adek2 yg laen....
cume hari ni...aku teringat kat arif..dr adek2 yang laen.....
sori fayada..ema..yaya..
hari ni jer....bg peluang kat abg yer..
korang pun akk syang juge...."


No comments:

Post a Comment