Friday, August 6, 2010

khamis 5/8/2010


salam....
pada hari tu...( khamis..semalan..)
aku rase mcm tension sgt2....xtau la kenape...
lam kelas CTU aku termenung jer......tembus dinding aku tenung....aku rase ustazah perasan aku xde mood nak study hr tu...
lagipun time aku skt perut ....lag ar xde mood aku...
aku xlayan sgt pun kwn2 aku hari tu..( bahijah..nisa...eqa)
aku btul rase xsehat laaa ~~~bukan aku xnak layan...tp aku rase diorg pham ....
lepas kelas CTU ..lunch time..aku xmakan pun....aku pi beli roti kat KO-OP...
then aku tgu kwn2 aku makan..
da bape hari aku xmkn nasi time lunch...
ntah laa...xde selera ar...da bape hr aku skt prt nii~~
ntah apsal ntah perut nii..
pastu kelas BEL lak...
aku da la xsiap g esaimen yg die bg ari isnin lepas...
huhu~~tp ni group tau..part aku da siap da...
hmmm madam amali sakit kple..then xde ape sgt ar kls aritu..
die juz borak2 biase je lam kls..
aku xde mood nak amek port..apelagi layan persaan ar aku kat belakang~~~~~
pastu madam pnggil nama aku...die ckp muke monyok jer...
huhu~~aku pun senyum je laa...
die ckp sebab xon9 facebook ker..
hihi.. =D
lepas abeh kelas BEL, aku salam ar madam..then madam tanyer nape muke monyok nii...
eqa ,nisa,bahijah pi ckp yg aku skt perut...n diorg bg tau yg aku xmkn nasi da 2 hari..
adoiyai..lgi ar mdam nak tau kenapa...
die otw nak nak nasihat..mata aku da mendung daa~~
tibe2 sebak..xtau pasal ape...
aku sensitif giler hr tu.....
madam ape lgi...die suh aku dduk dulu ...die suh citer ape masalah..
aku ckp xde ape madam..sy skt perut jer...
madam cam xcaye...~~then kami pun bercerite..............
" bla bla bla bla bla...... bla bla bla bla....................................................................................................................................................................................."
nak tau..?????
xpayah laa~~~
biarlah madam je tau~~~~
dikesempatan yg ade...aku nak wat pengumuman sket..
MADAM AMALI..TRIME KASEH MADAM...
SY SAYANG MADAM...WALAUPUN SAYA MALU2 SKET NGAN MADAM TP MADAM TETAP LAYAN SAYA MCM BIASE...MADAM NI 'WARM' LAA..
SAYA AKAN INGAT PESAN MADAM...

THE END~~~~~~~~~~~~

No comments:

Post a Comment