Saturday, August 7, 2010

semalam itu~~


salam~~
hmmmm~~
akhirnyer aku da tau...........
kenape lah selepas 2 tahun baru tahu..
kenape kau tipu aku..kenape nak rahsie2x...
kenape buat aku mcm tu...???
penah aku tanye kat kau...
adakah kau ingin 'mencari' disana??
kau mnjwb tenang..." sy xperlukan sesiape selain awk.."
tapi dlm diam....dlm diam hati kau dimiliknya~~
Ya Allah...kenape la kau xbagi tahu dr mule..
sebab mase mule2 dulu..aku pun bukan reti sgt bab2 mcm ni..then kalo nak putus pun aku xkan rase sgt~~
tapi niii~~
time kau masih xlepaskan aku...kau ade yang laen???
kenape xlepaskan aku dulu!!!
bile2 fikir2 balik...
aku rase macam bodoh sgt2x...
lawak gile mamat niii~~
lepas da putus.......
ade ke patut ckp xde sape...padahal da ade ~~
kesian kat " dia"
kau anggap mcm "dia" xwujud.....
sempat lagi kau bg msej2 sampah kat aku...
bg aku...kata2 manis kau tu macam "sampah tepi jalan" je tau..
nak tau sebab ape..
sebab kau llki paling jahat yg aku penag jumpe wat mase nii.....
da xde makne dalam hidup aku..
kalo bole nak delete semua memori psal kau lam hati n kamus idup aku.....
hmm.naseb baek la..ade someone yg ceriakn hari2 aku skng ni..
kalau x..berkepok jugak aku maki kau wahai lelaki......
jadi sila lah ingat kata2 aku ni....
AKU MMG TAK BERSALAH DARI MULE~~
JADI JGN NAK BERLAGAK SEPERTI SEMUA YG BERLAKU ADALAH SALAH AKU~~
aku akan berusaha bersungguh2 kali ni..
aku nak lupekan kau terus~~~
tolonglah pergi jauh2x...
ps: " jangan la kau buat bende yang same pada si"dia"

No comments:

Post a Comment