Tuesday, August 3, 2010

wajadiri..PSSCUH ..KEDAH


salam..
hai kawan2 ...
aku kembali...hurmm.lame gak aku xupdate blog..
mase jumaat aritu ..( 30/7/2010) aku g kedah ngan dak2 silat cekak hanafi yg laen..
ade wajadiri ...wajadiri ni cam pertandngn ar..aku xmasuk pun..sebab aku xtamat blaja g..
Insyaallah ..hampir tamat...
kul9.30pg aku ..nisa..zara da tggu kat bus stop...bahijah xpergi..mak die xbg..sebab ade sebab2 trtntu la kot...
dak p.alam yg pi..aku..nisa..zara..mukhtar..ngan adib...
kitowang g same dak p.perdana...
hmm ok ar........kitowang naek bas penyokong...lam bas tu sikit je owg..so bole ar duk sowang satu seat..
k.ira ngan abg li pun naek bas yg same....
then sampai r n r..jumpe dak2 s.alam..
kire kitowang ni sokong diorg jgk ar..
s.alam..p.perdana..ngan p.alam satu team ar...tapi anta teat laen2...
ade 4bas sumenyer..
then sampai kedah..kitowang duk kat UUM punyer uma sewa( international..)....kat uma tu ade 9 org...bed lak ade 3 jer..
haha..terpkse an kan...ade yg kene tido kat sofa..
malam tu sume kuar g makan kat stadium...
ade ar aku terasa ngan kamal punyer ayat......
" campur2 ar ngan dak p.perdana ngn s.alam..." mule2 aku saba jer....
then satu lagi ayt die....time aku nisa ngan zara xtau nak dduk mane...
diorg sambung2kn meja...then da pnjng sgt..mane muat ..ape le sengal...
then die bole ckp mcm ni.." korang dduk ar skali...ape salahnyer .."
mane de kitowang kate salah n kate xnak...
da xde yg ajak...then meja tu pun da pnjgn kan...
patu ade ar abg jimi ngan kak eha ajak duk meja laen...
seb baek ade diorg...pastu pas makan balik siap2 gosok bju..then g tgk tb...citer singa makan org kat tb2...
huhu..~~~
sabtu..31/7/2010
pgi2 tu sume bgun lambat then dak p.perdana yg same uma aku tu sume mandi dulu..
then kotowang yg last skali mandi...
kene lagi ngan si kamal....
" xde org bg tau ke kene siap kul 6.30"
ceh~~ade je yg lg lambat dr kitowg xtegur lak...
ngada2 je nak tegur kitowng depan org...
pastu smpai ar kolej universiti insaniah..
tgk ar prntdingn sume..
jumpe fida..kembar pd fiza clssmate mase kat pra dulu..
then amek2 gmbr ngan kwn2 suma..
lagi skali kamal wat hati aku berasap...
die tegur lagi..kali ni depan abg am ngan kak ira lak tuu.wat malu kitrg jer....
" ea korang ni ..pergi ar bercampur ngan kawan2 silat dr s.alam ngan p.perdana....
korang ni jalan 3 org jer....."
kali ni aku mmg xtahan..then aku menjwab ar..
" ea kitowang sikit ar.............."
abg am pulak nyampuk.." sikit la kene campur ngan diorg.."
daaa..time tu aku malas nak layan daa..
tp seb baek abg am jage aty aku gak ar an..sebab aku rasmpak aku mcm da xde mood..
then die ckp " ko ni kamal..ko la ptutnyer bawak diorg..xbrtbggjwb la ko nii.."
kamal terus diam...
time tu pulak la peserta p.perdana lalu..
the kamal ckp "korang ni ajahk skali dak puncak alam..kesian diorg..terabai jer.."
aku tau die perli aku tuu..~~~
adoiyai..da r//mls aku nak lyan..
mlm tu ade dinner..makan amek pic sume then balik...
ahad 1/8/2010 then besok kitorg siap awl.. hahahaha..
g tmpt sejarah...
then balik............
Insyaallah kalo ade keberanian n keyakinan yg tggi..ingat nak masuk ar wajadiri sem depan..sem depan buat kat mlk...
kalo berani ar...
huhu..
ok tu jer prjalanan aku artu....
ape pun..overall sume best...........
huhu.................

No comments:

Post a Comment