Saturday, August 21, 2010

perus...: haiiiii.~~~hmmmm.....

hati ..: eh ..??kenape ngan ko perus...??

perus..: ntah la hati...aku pun xtau....aku ni kesian kan....

hati...: nape ko ckp mcm tu pulak..? aku xpaham....

perus...: hati...mcm mane pulak ko bole xpham..padahal ko sebahagian drpd aku...

hati.. : ye..aku tau laa...tp kdng2 aku sndri xpham dgn ko....

perus..: disebabkan ko la...aku kompius wahai hati....

hati..: aku..? penyebab..? aku xpaham....

perus..: mcm mane ko bole biarkan aku suke seseorg lam sekelip mata wahai hati....disebabkan ko laaa...aku jd keliru....

hati..: perasaan tu dtg secare natural dan tiba2 la perus...aku hanya menerima perasaan yg dtg....ko xbole salahkan aku...itu adalh lumrah kehidupan....

perus..: tp ...disebabkan persaan tu..aku jd xkeruan wahai hati....aku jd kompius....aku xtau yg mane satu suke...yg mane satu cinta..yg mane satu sayang...

hati..: ooo pasal tu...sebenarnyer...aku nak buat pengakuan....
aku sendri xpaham....jd aku mintak maaf kerna mmbuat kompius...sebab aku sendri keliru....

perus..; oh...hati..mcm ne niii.....mcm mne aku nak buat keputusan..

hati..; perus..aku rase ko kene jumpe kaunselor...or someone yg bole bg nasihat...
ko jgn buat keputusan dulu....

perus..: hhmmm.hati..ko ckp senang ar...aku mcm mane....???

hati.. : ko jgn ckp mcm tu..kalo o derita..aku trut merasakannye...

perus..: hati..aku mintak maaf atas kata2 aku td...

hati..: cool ok perus...

perus..: ok hati..buat mase ni biarlah perasaan ni berlalu seperti angin ....

hati..: ok...aku paham....

demikian lah conversation diantre dak perus ngan hatinya.....
sebenrnyer...aku xde bende nak buat...bosan laaa..
saje2 je ni..dialog diatas..tidak ade kene mgene dgn yg hidup atau yg suda mnggal dunia...



No comments:

Post a Comment